www.elisanet.fi/arto.saarinen/raam/rtunluk13.htm

Sillä sisästä,ihmisten sydämestä,lähtevät pahat ajatukset,haureudet,varkaudet,murhat,aviorikokset,ahneus,häijyys,petollisuus,irstaus,pahansuonti,jumalanpilkka,ylpeys,mielettömyys. Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen.


Onneksi tähän on lääke Jeesus Kristus. Hän ristillä kuoli meidän pahojen tekojemme,syntiemme puolesta. Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut. Jeesus sanoo:Minä olen tie,totuus ja elämä,ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Jeesus rakastaa meistä jokaista ja hän ottaa sinutkin vastaan jos tunnustat syntisi hänelle ja pyydät niitä anteeksi. Ja pyydät Jeesusta tulemaan elämääsi.Voit rukoilla esim.
"Tarvitsen Sinua Jeesus. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan. Kiitos, että olet kuollut ristillä ja kärsinyt syntieni rangaistuksen puolestani. Avaan tällä hetkellä elämäni oven Sinulle ja vastaanotan Sinut Herrakseni ja Vapahtajakseni.
Kiitos, että olet kuullut rukoukseni, antanut syntini anteeksi ja ottanut minut omaksesi. Kiitos, että nyt kuulun Sinulle ja Sinä minulle. Opeta minua elämään omanasi. Aamen."

Hänessä meillä on lunastus,syntien anteeksisaaminen(Kol.1:14)

Raamattu lupaa:Usko Jeesukseen tekee sinut Jumalan lapseksi ja tuo sinut Hänen yhteyteensä.
Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä. Joh.1:12