Lapseni,et ehkä tunne minua,mutta minä tiedän sinusta kaiken. Minä tunsin sinut jo ennenkuin synnyit.Minä tiedän,milloin sinä istut ja milloin sinä nouset,minä tunnen kaikki sinun tiesi.Minä olen luonut sinut kuvakseni.Sinä elät,liikut ja olet minus,sillä sinä olet minun lapseni.Minä olen valinnut sinut kun suunnittelin luomakuntaa,sinä et ole vahinko.Olen päättänyt tarkkaan milloin synyit ja missä asut.Olen kutonut sinut kokoon äitisi kohdussa. Sinä olet ihme,suuri ihme. kaikki sinun päiväsi on kirjoitettu minun kirjaani.  Ne jotka eivät tunne minua ovat antaneet minusta väärän kuvan.Minä en ole kaukainen enkä vihainen,vaan täydellinen rakkaus.  Sinä olet minun lapseni jua minä olen sinun Isäsi. Tarjoan sinulle enemmän kuin maallinen isäsi koskaan kykenisi sillä minä ole täydelline Isä. Kaikki hyvä mitä saat tulee minulta. Minä olen huolenpitäjäsi ja täytän kaikki tarpeesi. Ajatuseni sinua kohtaan ovat lukemattomat kuin hiekanjyväset mseren rannallaja minä iloitsen sinusta. Minä annan sinulle tulevaisuuden ja toivon. En koskaan lakkaa tekemästä sinulle hyvää sillä sinä olet minun arteeni.

Haluan koko sydämestäni ja sielustani palauttaa asemasi lapsenani. Tahdon näyttää sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita. Jos etsit minua koko sydämestäsi,löydät minut. Ilotse minussa ja annan sinulle mitä sydämesi toivoo sillä juuri minä olen antanut sinulle ne toiveet. Voin tehdä sinulle enemmän kuin osaat edes kuvitella sillä juuri minä olen suurin rohkaisijasi. Minä lohdutan sinua kaikissa murheissasi ja kun sydämesi on särkynyt minä olen lähelläsi. Kannan sinua sylissäni niin kuin paimen kantaa lammastaan. Minä olen hyvä Paimen.

Vielä kerran tulee päivä jolloin pyyhin silmistäsi kaikki kyyneleet ja otan pois kaiken tuskan jota olet kärsinyt maan päällä. Minä olen sinun Isässi ja rakastan sinua aivan kuin poikaani Jeesusta. Jeesuksessa rakkauteni sinuun tulee ilmi sillä Hän on olemukseni täydellinen kuva. Hän tuli osoittamaan että olen puolellasi en sinua vastaan ja kertomaan etten pidä kirjaa synneistäsi. Jeesus kuoli jotta sinä ja mnä voisimme tehdä sovinnon. Hänen kuolemansa oli lopullinen osoitus rakkaudestani sinua kohtaan. Annoin kaiken mitä rakastin saadakseni sinun rakkautesi. Kun olen antanut sinulle poikani Jeesuksen olen antanut sinulle itseni. Nyt mikään ei voi erottaa sinua minun rakkaudestani. Minä rakastan sinua ikuisella rakkaudella.  Minä odotan sinua.

Sinua rakastaen taivaalinen Isäsi,kaikkivaltias Jumala

 

Ps. tämän kirjeen sanat löydät Raamatusta seuraavista kohdista: Ps.139:1,Jer.1:4-5,Ps.139:2,1.Moos.1:27,Apt.17:28,Ef.1:11-12,Apt.17:26,Ps.139:13-16,Joh.8:41-44,1.Joh.4:16,!.Joh.3:1,Matt.7:11,5:48,Jaak.1:17,Matt.6:31-33,Jer.29:11,Ps.139:17-18,Sef.3:17,Jer.32:40,2.Moos.19:5,Jer.32:41,Jer.33:3,5,5.Moos4:29,Ps.37:4,Fil.2:13,Ef.3:20,2.Tess.2:16-17,Hes.34:12,2.Kor.1:3-4,Ps.34:18,Jes.40:11,Ilm.21:3-4,Joh.17:23,26 , Hepr.1:3, Room.8:31, 2.Kor.5:18-19, 1.Joh.4:10, Room.8:31-32, 1.Joh.2:23, Room.8:38-39, Jer.31:3, Luuk.15:11-13