Sinun luonasi on elämän lähde,sinun valostasi me saamme valon.(Psalmi36:10). Oletko onnellinen? On harmittavaa miten usein onnellisuus/onni katoaa kun tulee vaikeuksia esim.sairautta tai ihmissuhdeongelmia. Kaipaatko rauhaa? Sitä me kaikki kaipaamme,kun on elämässä vaikeuksia. Tällaisen rauhan Jeesus lupaa kaikille,jotka Hänen apuunsa luottavat: "Joka juo sitä vettä,jota minä hänelle annan,se ei ikinä janoa,vaan se jonka minä hänelle annan,tulee hänessä sen veden lähteeksi,joka kumpuaa iankaikkiseen elämään.(Joh.4:14) "Rauhan minä jätän teille minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.(Joh.14:27).   OLetko sinä jo tullut tämän aina virtaavaan Jeesuksen Kristuksen lähteen luokse?

Lähde on avoinna jokaiselle sitä janoavalle. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,että hän antoi Ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."Joh. 3:16

 

Totisesti olen tämän itse kokenut olen saanut rauhan sydämeeni, sillä hetkellä kun otin Jeesuksen vastaan elämääni. Lue kirjoitukseni uskoon tuloni.