1.Vain yksin Jeesus, Hän mulle riittävi, vain Hänen luonaan tyyntyy syömmeni.
2xVain luona ristin hiljaa vartoen saan kaiken Hältä, mä mitä tarvitsen.

todellakin JEESUS minulle riittää Häneltä rauhan saa sydämeen. muut jos hylkää JEESUS EI HYLKÄÄ MILLOINKAAN. saan Häneltä kaiken minkä tarvitsen.

2.Kuin virva tulten tuo liekki häilyvä, on täällä onnekkainkin elämä.
2x Pois rientää hetket onnen päivien; Vain Jeesus antaa voi onnen ainaisen.

3.Vain Jeesus riittää, kun kaiken peittää yö ja sydän tuskan täyttämänä lyö.
2x Kun kuljet kautta korven pimennon, vain Jeesus riittää, Hän yksin luonain on.

Herra on hyvä paimeneni.(Psalmi23) Ei minulta mitään puutu,virvoittavien vetten äärelle Hän vie minut lepäämään.

4.Vain Jeesus riittää, kun myrskyt raivoaa ja aallot uhkaa purren upottaa.
2x Oi auta, Herra! huudan tuskassain. Hän tyyntää myrskyn, kun on mun purressain.

Totisesti sydämmessäni on rauha,vaikka myrskyt pauhaa.

5.On luonain Jeesus, kun silmäin sulkeutuu ja päärly portit mulle avautuu.
2x On luonain Hän, kun jätän tämän maan ja Isän kotiin mä muutan ihanaan.

On ihanaa miten saamme olla kerran taivaassa Herran kanssa ikuisesti. siel ei ole kipua,tuskaa,murhetta enää ole. Odotan sitä ihanaa päivää kun kerran saamme nähdä rakkaan Vapahtajamme. Tule Herra Jeesus. Aamen.
Jeesus elää ja Hän kerran tulee hakemaan omansa ja se aika on lähellä.