Jeesus on meille kaikille Häneen uskoville Raamatussa antanut lähetyskäskyn.
"Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin:"Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni:kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea,mitä minä olen käskenyt teidän noiudattaa. Ja katso minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.

Tämän käskyn Jeesus antoi meille Häneen uskoviln. Meillä on suuri etuoikeus viedä tätä ainoaa pelastavaa ja vapauttavaa ilosanomaa eteenpäin kaikille. (Sillä niin Jumala on maailmaa rakastanut että antoi Ainoan Poikansa ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkisen elämä.)

Ethän sinäkään varmasti pitäisi sisälläsi jotain ilouutista esim sitä että pääsit haluaamaasi kouluun opiskelemaan. Soittathan sinä heti siitä ystävillesi ja tuttavillesi. Sama on evankeliumin ilosanoman kanssa. Sitä kun Jeesus sinut vapauttaa synnin orjuudesta esim. tupakasta tai alkoholista tai jostain muusta,tuskin sinä pystyt pitämään sitä sisälläsi,kertoisithan siitä varmasti eteenpäin.