roki58.nettisivu.org/veri-jeesuksen/ tässä hyvä laulu kannattaa käydä kuuntelemassa.

 

             Veri Jeesuksen minut muutti ja uudisti. Jeesuksen veri on kallis veri,jonka Hän ristillä vuodatti meidän kaikkien edestä. "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,että hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."Joh. 3:16

Kun otamme Jeesuksen vastaan elämäämme,Hän muuttaa meidät. Veri Jeesuksen katkaisee synnin kahleet. Katkaisee riippuvuudet alkoholi,tupakka,huumeet ym.. veri Jeesuksen.
Minun elämäni muuttui ainakin täysin. Ennen uskoontuloa sisälläni oli tyhjyys jota yritin paikata väärillä ihmissuhteilla(joka meinasi rikkoa avioliittoni täysin) ja ylenpalttisella ostamisella vaatteita.(pikavippikierre). Kun helmikuussa 2011 sain kuulla tästä ekasta enkelinäystä murruin täysin ja tunsin oloni syntiseksi.(tajusin mihin olen menossa,kadotuksseen) ja tahdoin saada synnit anteeksi.Siinä hetkessä Pyhä Henki kehoitti minua lukemaan Raamatusta kymmenen käskyä ja ne luettuani tajusin olevani syntinen. Jumalan laki saa aikaa synnintunnon.  Niin mieheni kertoi minulle evankeliumin että Jeesus on ristillä sovittanut syntini. Ja minä pyysin Jeesuksen elämääni. Ja sain ihanan rauhan sieluuni. Ja Jeesus täytti sen tyhjyyden mikä sisälläni oli. Löysin vihdoin sen mitä olin etsinyt. Vain yksin Jeesus hän mulle riittävi. Olemme edelleen miehen kanssa onnellisesti yhdessä. Saan joka päivä kiittää Jeesusta pelastuksesta. Omin voimin en olisi pystynyt muuttumaan. Vain Jeesuksen veressä on voima ihmeellinen joka voi muuttaa ihmisen. Enää minun ei tarvitse ottaa pikavippejä saadakseni ostettua turhaa tavaraa mitä en tarvitse,eikä tarvitse etsiä vääriä ihmissuhteita. Olen onnellinen siitä mitä minulla on.
Kukaan ei voi sitä minulta riistää. sitä rauhaa mikä sisälläni on. Tätä onnellisuutta mikä on. Jeesus toi minulle vapauden. Voit joko uskoa tämän tai sitten et. Mutta totta tämä on. Paljon on tapahtunut sen jälkeen. Olen lähentynyt oman äitini kans enemmän. Ennen pidin häneen yhteyttä vain juhlina. Nyt melkeinpä viikoittain. Koen hänet tärkeäksi elämässäni. Jeesus on parantanut silmäni,ettei minun tarvitse enää käyttää silmälaseja. Ja moniin rukouksiin on vastattu. esim.lapsellemme kun hän oli n.5viikon ikäinen hänelle tuli napatyrä aika iso ja haittaava. Monet rukoilivat lapseni puolesta,siinä meni joku viikko kun eräänä iltana huomasin ettei sitä enää olekkaan napa on normaali. Kiitos Jeesukselle.
www.youtube.com/watch?v=SYbm2nhzd4c (Tässä linkki enkelinäystä)

 

 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut että antoi ainokaisen Poikansa ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. (Joh.3:16)

Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus,että Jumala lähetti ainokaisen poikansa maailmaan,että eläisimme hänen kauttansa.Siinä on rakkaus-ei siinä että me rakastimme Jumalaa vaan siinä että Hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.(1.Joh.4:9-10)